ГАРАНЦИИ

Артикулът, който поръчах даде дефект,какво да правя?
Първо, уверете се че дадената стока наистина дава дефект, а не е въпрос на недоглеждане или незнание. Ако действително установите проблем, проверете дали стоката е гаранционна и се свържете със съответния сервиз.

При повреда на стока която е с гаранционна карта от VELORAI.BG, можете да се свържете с нас и да донесете стоката в нашия офис.

Имат ли стоките гаранция?
Гаранцията на стоките (ако има такава) е уточнена  в информацията за съответния продукт на сайта на http://velorai.bg. Гаранцията важи само с изпратената със стоката гаранционна карта, на която е указан съответния сервиз.

Гаранция на гуми

1.0 "ДИЯНА 1992" ООД не е производител на предлаганата стока, а единствено търговец. Гаранцията, която се разглежда е предоставена от името на производителя и за негова сметка. Периодът на гаранция е 24 месеца от датата на закупуването на стоката за фабрично заводски дефекти.
1.1 Основание за разглеждане на рекламация е доказателството за покупка, т.е. номер на поръчка, касова бележка, документ от куриер за доставка. При рекламация на стоката, Клиентът следва да се свърже с оператор, обслужващ Магазина, чрез:

  • контактната форма от интернет страницата;
  • електронна поща с адрес: velorai @ abv.bg

1.2 Гаранцията се предоставя за период от 24 месеца от датата на покупка, но за не по-дълъг период от момента на износване на протектора, което се вижда от индикатора за износване на протектора (TWI). Гаранцията включва единствено дефекти по вина на производителя, т.е. фабрични дефекти. Едностранно или частично износена до стойността на TWI гума се смята за напълно износена и не подлежи на гаранция.
1.3 Гаранцията не обхваща дефекти, които са причинени от:

  • механична повреда (пробиване, прерязване);
  • неправилна експлоатация;
  • неправилен монтаж;
  • лошо техническо състояние на превозното средство.

1.4 Срокът за разглеждане на рекламацията е 30 дни от датата на приемане на рекламираната стока от страна на Магазина.
1.5 Рекламацията ще бъде призната във всеки случай при установяване на фабричен дефект (лошо изпълнение, дефекти на материала или дефекти на конструкцията). В случай на признаване на рекламация, Клиентът получава стока без дефекти или получава парично обезщетение в размер на средствата, платени за закупената стока.

Получих стоката без гаранционна карта?
Някои от стоките със срок на гаранция под 1 година са без гаранционни карти. Водят се само по сериен номер при вносителите. При проблем с такава стока се обръщайте към нас.

Мога ли да анулирам поръчката си?
Поръчката Ви може да бъде анулирана от служител във VeloRai.BG при основателни причини - стоката е с изчерпана наличност или предложеният аналог не Ви допада.

Молим, не поръчвайте артикули, които не желаете да закупите!
Ако все пак Ви се наложи да откажете поръчка използвайте формата за връзка на нашия сайт, като задължително впишете номера на поръчката.

Връщане на стока с аргумент, че не допада на потребителя, не е правилен размер или подходящ цвят и пр. не е предвидено в закона, освен в случаите, когато сделката е сключена от разстояние или извън търговски обект. В тази хипотеза потребителят има право да претендира за разваляне на договора в рамките на 14 дни след доставката и връщане на парите. Законодателят предвижда тази опция с презумпцията, че потребителят не е имал възможност да се запознае с реалните характеристики на стоките само по техни снимка или описание. Правото за връщане на стока, закупена от разстояние или извън търговски обект, обаче, е различно от правото за предявяване на рекламация във връзка с установен дефект, независимо от това дали стоката е придобита от традиционен магазин или от електронен такъв.

Връщането на закупена от традиционен магазин стока без дефект или след изтичане на 14-дневния срок при сделките от разстояние и извън търговски обект е въпрос единствено на добра търговска практика от страна на конкретния икономически оператор и не е нормативно уредено.